K2 Site Ön Tarafından Giriş Yaparken 404 Hatasının çıkması ve tabii ki hatanın giderilmesi


Joomla! kullanıcıları arasında K2’yi bilmeyen yoktur sanırım. Joomla ile harika bir şekilde uyuma sahip çok detaylı ve güçlü bir bileşendir kendisi. Kamyon şoförleriyle alakası yoktur bu K2’nin.

Geçen akşam bir sitede K2 ile ön panelden giriş yapamıyordum. Hayır K2 Login modülünü kullanmadım. K2 User Modülünü kullandım.

Ne zaman kullanıcı adımı ve parolamı giriş formuna yazdıktan sonra Giriş düğmesine tıklayınca insan 404 sayısını görünce bir tuhaf oluyor. Önce web sitesinin ne kadar kaba olduğunu falan düşünüyorum. “Sonra o sadece bir makina Mr. Anderson! Ne alakası var? Makinaların duygusu yoktur.” diye bir ses içimden bana sesleniyor.

O zaman ne olabilir?

Template ile K2 arasında bir takım marazlar varmış. K2’nin web sitesinden Overwrite paketini indirdim.

Talimatların söylediği gibi templates/sablonAdi klasörü içine indirdiğim zip dosyasının içindeki klasör ve dosyaları kopyaladım.

  • comments.php
  • editor.php
  • login.php

gibi bazı dosyaların üstüne yazdıktan sonra büyük bir heyecan ile tekrar web tarayıcımı karşıma aldım.

Haydi bismillah dedim o bir web sörfçüsünün en sık kullandığı kısayol tuşuna bastım. Evet F5.

O da nesi!!!?

Çalıştı! Hem de daha güzel!

Bir Cevap Yazın

