Microsoft Office 2007/2010/2013 Excel Dosyasına Çift Tıklayarak Açarken Karşılaşılan Hata ve Çözümü


Günde en az 20-30 defa Excel ile işim olur. Hesap makinası yerine bile Excel kullandığım olur. Bir kaç aydır herhangi bir klasördeki Excel dosyasına çift tıklayarak kendisini açmak istediğimde Excel çalışıyordu ancak dosyanın açılmasını beklerken bir hata mesajı ile karşılaşıyordum. Sonra dosyayı açmak için sürükle-bırak veya Dosya->Aç.. falan yapıyordum.

Screenshot 2015-02-22 11.45.54

Bugün bunun çözümünü buldum ve burada paylaşmak istedim.

http://support.microsoft.com/kb/211494 adresini ziyaret ettim.

Windows’un tüm sürümleri için sorun giderme araçları mevcut. Ama bunu yapmaya da gerek yok, zira çözüm çok basit

1. Excel uygulama penceresi karşınızda iken, Office düğmesine tıklayın.

2. “Excel Seçenekleri” düğmesine tıkalyın.

3. “Gelişmiş” sekmesine tıklayın.

4. “Genel” bölümünden “Dinamik Veri Değişimi (DDE) kullanan diğer uygulamaları yoksay” etiketli onay kutusunu temizleyin.

Screenshot 2015-02-22 11.46.13

5. “Tamam” düğmesine tıklayarak “Excel Seçenekleri” penceresini kapatın.

6. Hayırlı günler.

 

Bir Cevap Yazın

